Rabu, 2 Februari 2011

berharap dia sentiasa pikirkn ttg aku...seperti mana aku memikirkn dia..

kan bagus kalau semua didunia ini ttg aku dan dia.mcm lagu ni..hakikatnya..mmg ak perlukn dia sgt2...tp manusia sentiasa terikat pada komitmen lain..


susah nk bahagikn masa...mmg la ak jenis xpandai mengurus masa..tp ak sentiasa berusaha memuaskn hati semua pihak...last2...diri sendiri gak yg sedih...hmmm..

mlm ni..bila dia meminta masa utk berpisah selama 7 hari...ak btul2 binggung...tp ak tau...ini terbaik utk kami...utk memikirkn apa yg terbaik utk kami...mencari jln utk bahagia mcm dlu...

apa yg xckup utk dia??penat ak pikir...antara2 benda yg bermain difikiran aku, dia mesti :-

1)perlukan komitmen and perhatian ak 100%.
2)perlukan layanan ak terhadap dia...mesti plg utama...
3)perlukan ak sbg tempat utk dia bergantung,support n semuanya...

ak tau...dia berhak dpt semua tu..tp kdg2 ak sering terlupa....ego...
mcm ane nk ubah sampai dia dpt semua tu??
ak org yg simple..jenis yg mengikuti...tp dia jenis yg mengikuti gak...so kalo ak ikut die...dia ikut ak...xleh g gak...so ak kenalah ubah diri ak utk memimpin dia...menjd tempat dia boleh bergantung n berlindung....

2 ulasan:

  1. ;)

    anak en kamal was here..
    dan dia sgt terharu...wuwuwu~
    tq

    BalasPadam
  2. anak encik kamal je??xajak encik kamal dtg skali ke?hehehhe~
    welkam dear... =P

    BalasPadam